↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 2月 08, 2006

仲係病緊

今日, 唉, 都仲係病緊咁囉, 唉......
返到去, 上Simon Sir堂, 應該都會成功調到堂, 咁隔個星期五就會爽死~~
個Lunch去o左食麵, 唉, 胃口都無乜, 食得勁慢, 而且又貴o左囉, 有無攪錯
之後去惠康度買o左有平o既Orel餅~~
再就係上o左SAO, Raymond佢地去攪活動報名, 點知Full o左...... 呀姐就去o左攪射箭比賽(Fail都有得去比賽, 有無攪錯......) 見到SAO媽媽, 問佢仲有無獎學金, 點知佢話已經見到我個名嚮度, 俾我拎哂, 唔係下, 得咁少...... 學費五分一都唔夠, 算啦, 都好過無囉......
之後就係Eddie Ng四個鐘, 唉...... 兩個鐘Lecture, 半個鐘就想訓, 遲o的都唔知點捱, 唉......
再黎兩個鐘Lab, 同Digital Telephony一樣, 都係做一o的做完唔知做過o的乜o既Lab, 都係做到成六點先走得......
返到黎諗住Tune下架32, 又跟唔到機, 算, 聽日先算~
唉, 病到丫, 唉...... 發覺成三日無食過飯, 唉, 個肚又...... 唉, 清下腸胃把啦......

0 Comments:

發佈留言

<< Home