↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 2月 11, 2006

無o左隻牙

今日起身, o的牙肉又好似上次咁腫o左, 唔係下, 病完走黎腸胃炎, 而家又黎牙肉發炎, 頂......
個上晝呢, 好成功咁將前年師兄個Project Work到, 睇錢, 扣錢, 加錢都得, 爽~~
但係下晝去睇牙, 佢話我隻牙係天生畸型牙, 而家生o左個牙瘡, 一係就脫o左佢, 一係就杜牙根, 不過成功率唔高, 最好就係脫o左佢, 唉, 咁就無o左隻牙啦, 成日/晚都嚮度抖, 唉......

1 Comments:

Blogger AirFai said...

你都脫牙脫得快lor.....生牙瘡可以好大件事,如果唔理佢D牙瘡就會越生越多,會搞到其他牙都有事,咁你成堆牙就會冇晒,你話另一邊又痛,咁就快D去脫喇!!唔係嚇你,我呀爸就係生牙瘡,搞到冇左好多牙.....

10:49 下午  

發佈留言

<< Home