↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 2月 10, 2006

牙痛?!

今日返八點半, 可能之前都係慣o左九點幾先起身, 今日要七點幾唔慣, 唉, 差唔多成七點半先起身, 又遲o左o的...... Sor呀輝~
訓醒o個時, 隻牙痛喎, 頂, 返到去, 勁痛, 唉...... 呢個Week無Enterprise Lab上, 咁就去o左打波, 出o左身汗, 之後佢地話去飲茶?! 唔好玩啦, 我o岩o岩好翻你同我走黎飲茶...... 最後無人去, 得四個人, 去o左食麵, 不過我隻牙都係痛......
食完飯, Scan o左o的Cert, 上完Dino個Tutorial, 有時間, 佢地就去o左食Tea, 我就做埋個MC Tutorial, 有杯免費奶茶飲~~
上完MC Tutorial, 放學, 無錢打機......
夜晚, 發覺係時候做下Project啦, 有o的進展咁......

0 Comments:

發佈留言

<< Home