↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 2月 15, 2006

三日記

星期一係我生日, 好平靜咁渡過, 下晝去o左交學費, 諗住路經機舖打機, 點知原來無帶到卡......
收o左個sms, forum有幾個, msn都有幾個生日快樂咁, 多謝咁多位~~ 今年有o的唔同o既就係無o左無牙, 唉...... 睇黎今日都, 唉...... 咁過.
星期二, 情人節, 唉, 同上年一樣, 都係無情人咁過, 搵? 搵到就好, 又唔係未試過搵, 但係又點丫, 唉...... 上堂, 癲佬又唔知點解好似好感觸咁, 整o左首the rose黎聽喎, 咁都有?! 之後要去做呢個CCNA Sem4 o既Voucher, 做到成兩點幾, 好彩, 最後都過七成~~ 不過夜晚睇翻, 原來CCNA只係Valid三年架咋喎, 唔係下...... 下晝就想食飯, 點知...... 落雨, 算, 食Tea囉, 燒(你)鹵味加野飲, 有o的唔夠飽, 唉...... 上埋下晝堂Enterprise, 去到葵芳, 有o的肚餓, 食o左七粒燒八爪魚丸, 無錯, 係七粒, 因為無紫菜喎, 所以俾多粒, 抵~~ 不過o的燒汁就酸o左o的......
夜晚, 掛住睇NDS o的野...... 事關呀恆佢買o左, 好野, 有多o的野玩啦~~
星期三, 都係返十點半, 返到去, 上完Eddie Ng堂Boardband之後佢話聽日要開會, 唔駛上, 俾我開口中, 下咁咪聽日乜都唔駛上囉, 但係我就要返去見下CityU個Dr. Wong...... 咁咪返得一個鐘囉......
返到去, 過o左張卡, 挑o左幾局, 唔知點解, 俾人係咁追囉, 又係得一局有星星, 頂...... 算, 玩十人斬, 唉...... 咁就玩o左廿蚊, 呢個禮拜都無錢打機架啦, 算啦, 唔帶卡出街, 咁咪無得玩囉~~
夜晚, 又係做fyp, 點知有張卡俾我block o左, 點解翻架?? 真係要Del再install過??

0 Comments:

發佈留言

<< Home