↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 2月 12, 2006

唉......

今日要返工, 有利是逗耶, 多謝哂~~
今日ok 地多人囉, 最衰郭生又無返, 問唔到野, 唔知個CT點, 唉, 聽佢話就係下個月就會有一個Full Time CT返, 唔通我地就係會俾個Full Time返埋, 唉, 無野講囉咁, 佢唔俾我返我都無計架bor, 算啦, 已經作最壞打算, 唉......
放工, 架32又只係Tune得多兩格, 唉......
夜晚, 另一隻相信都係畸型牙又痛, 唔好咁啦, 我唔想咁快無o左兩隻牙呀......

1 Comments:

Blogger AirFai said...

唔緊要啦,我都唔見左兩隻智慧齒

10:50 下午  

發佈留言

<< Home