↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 2月 16, 2006

心情奇低落

今日本來唔駛返學架...... 但係呢就...... 要返去見City個Dr.K.W.Wong, 嚮呢個搭緊車o既時候, 班長打黎, 佢話上個Sem AP有成四成人炒o左, 我心諗, 下......
返到去, 車, 跟本都無乜野講, 問下o的CityU問題呀, 咁囉, 最頂癮o既就係有個三年制Yr2 o既人問男女生比例...... 不過佢話IE都有雙位數字, 咪一樣係少......
同o的呀Sir傾開, 話o的成績點, 唉...... 我退步o左, 我都知, 始終唔知點解我NT一要written test就係差, 好彩呢個Program救翻我...... 呼...... 不過呀輝就...... 三科都...... 慘囉...... 唉~~ 不過有樣幾攪笑o既野就係班長嚮問呀Ken o既時候, 由於佢太過心急, 攪到踢爆o左A302間房一張?個轆喎, 班長佢...... 唉~~ 笑到我地死~~
心情奇低落...... 有工都唔返, CT o個度又無聲氣, 唉...... 無就無啦, 人地係老細, 佢唔俾我返我都吹佢唔漲...... 唉......
夜晚, 都係攪下個project咁囉......
Ken話我好多時都做哂o的Lab, 唔知呀輝佢有問題, 我心諗, 唔係喎, 佢o的Lab不嬲都識做架bor, 又唔係全部我做哂, 點解會咁架呢??

0 Comments:

發佈留言

<< Home