↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 2月 19, 2006

兩日記

星期六, 都預o左無得返, 算, 上晝去o左整牙, 補翻隻牙, 因為太近神經, 痛...... 打o左麻醉藥都痛, 依然係好驚o個o的"吱吱"同"震震", 感覺一o的都唔好...... 唔係好想杜牙根住, 下個禮拜先......
翻到去, 去飲下午茶?! 唔係下化...... 驚o的麻醉藥一過就痛
最後...... 嚮有o的痛住o既情況之下去o左...... 就住黎食野......
翻到黎, 做下project, 又打下機, 咁囉......
夜晚, 打邊爐@.@" 飲完茶又就黎打邊爐...... 不過隻牙開始唔痛, 但係都係要就住就住咁......
夜晚, 都係打下機, 做下project咁......
咁就一日, 隻牙o既感覺...... 好特別.....
星期日, 要返工, 返到去, 唔同哂, 勁多野都搬翻去隔離, 但係唔知點解今日勁多人囉, 頂, 忙到, 唉......
知道新CT都未黎, 仲有機?? 不過唔理lu,有就有無就無, 算...... 有個同事下個月走, 另一個又食唔到佢個位喎, 最後就我食o左佢個位, 另一個就食o左我個位, 即係我去o左返星期六, 加星期日上晝, 而另一個呢就返星期日, CT? 有先再唔返星期日囉, 郭生都係咁講, 做乜唔咁做~
放工, 最後都係無去打機, 除o左無錢之外, 就係無得挑......
夜晚, 都係做下prject, 睇埋隻林狗, 好笑~~ 但係就有o的二級半~~
咁就又一日~

0 Comments:

發佈留言

<< Home