↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 3月 02, 2006

四日記

唉, 已經好多日唔想打日記啦......
星期一, 本來諗住同班長一齊返去, 去CityU, 約就約十二點半, 點知佢十一點九就打俾我話佢洗完缸, 頂呀, 咁快就攪掂, 最後叫o左佢出黎GameZone等~~ 落到去, 佢已經落o左去挑機, 我就無位玩, 最後等到有得玩o既時候, 就只係玩得兩局, 一局玩野, 跟o左人閂後車, 點知...... 唉, 唔好提, 第二局, 又係夾到飛起, 不過大命, 跳o左去第二, 哈~~
去到葵芳, 叫埋積奇黎食野, 食完, 搭車o個時, 佢發覺唔見o左張學生證喎...... 下......
之後就搭車去CityU, 都係聽下佢吹自己有幾勁, 睇o左兩個Lab咁囉...... 都無乜好野睇到......
星期二, 返十點半, 一返去又係癲佬堂, 唉...... 見有時間, 去o左Scan埋張博愛Testimonial, 之後諗住Print, 點知204e個printer fake我, 係打直print o既...... 癲佬堂之後上Simon堂Tutorial, 再黎就係Lunch, 已經唔記得o左去邊度食, 好似係同Raymond呀偉佢地飲茶~~ 跟住就係上KT 堂Tutorial咁囉~~
返到黎, 想打機, 但係就跟唔到機......
班長佢尋晚Submit CityU份Application, 點知就出個Server Error, 扣o左錢, 又俾唔到CityU喎, 攪到佢勁灰~~ 第二日問翻佢話要俾多次喎~ 唉~~
星期三, 都係十點半, 上Simon堂MC, 一個鐘飯飯就去o左食麵麵, 唔飽...... 都話食飯架啦 ~"~ 最後上Eddie堂o既時候開o左呀姐包唔好食o既雞脆...... 之後去o左搵Ken, 問下佢我地個project點, 點知佢都係講o左一o的講o左等於無講o既野...... Department出o左補考List, 一睇, 班長有分喎, 下...... 佢即刻勁灰, 又攪Edmund, 又搵Ken, 唉...... 接受事實把啦, 無計架啦......
星期四, 晨早返去, 攪個project, set好哂o的野, 等Ken黎, 最後要打電話佢先黎...... 話Basic就攪掂, 可以加多o的咁, 哦, 咁即係得啦, 咁就可以慢慢做啦~~ 之後print下notes, 班長佢地又攪呀Rick, 最後就去o左同呀Rick, HKLee同其他(唔識o既)人一齊飲茶咁囉~~ 剩食點心, 點知呀Rick佢竟然可以只係出十五蚊, 蝕呀!!! 之後就連續兩個鐘Tutorial, 班長就打足兩個鐘機, 打到無電, o岩o岩好無電囉, 佢好彩~~ 放學呀姐請食野...... 多謝呀姐~~
問翻Edmund, 原來我地班份卷最高分竟然係波哥, 所以話呢, 勤真係可以補拙
夜晚, 部機之前唔知點解突然性勁慢, 決定再裝過, 攪o左成晚, 因為將個HD轉埋做NTFS, 竟然多o左兩GB位出黎......

0 Comments:

發佈留言

<< Home