↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 2月 25, 2006

香港仔CT耶~

星期六, 今日又係返香港仔呀, 不過係返CT, 唔係返SB喎~~
返到去就好無聊咁啦, 入下CIC房, 發覺個printer係無manual tray架bor, 咁點俾人自己放紙print野呢??
老細今日返, 點知...... 有個同事話老細話我望佢喎, 話我整蠱投訴佢喎, 下, 唔係下, 咪搵o的咁o既野玩啦...... 之後有條友又同老細講話我做乜企出黎, 我今日係返CT, 你吹呀~~ 即刻無聲出~~
放工, 諗住去打機, 點知又係無得打, 唉, 手痕......
夜晚, 終於都整到個SetCardID啦, 好啦, 分翻俾佢地做啦, 一人一個, 唔係又會俾人話我地分工唔勻架啦~

0 Comments:

發佈留言

<< Home