↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 3月 07, 2006

null

今日返十點半, 又係上癲佬堂, 之後本來係上Simon Sir堂Tutorial, 點知佢過o左成四字都未黎, 照佢o既講法, 走得~~ 好多人一齊去o左食名古屋~ 唔知點解今日唔係好肚餓, 同Raymond佢分o左個扒黎食, 之後行返去途中, 部彈乒乓波機有得玩, 呀恆佢就可以仲o左喎, 點知呢, 得幾張Twins o既假錢...... 最後就去o左A204度玩呀Rick~~ 佢死肯要喎, 呀HKLee都係...... 但係去到玩呀mycheung o既時候, 好成功咁放o左落佢袋度喎, 哈哈~~ 我覺得佢係同Simon Sir一樣有o的感慨~
之後上埋kttsang o個堂, 呀恆佢地要去204度借電話, 見到Edmund, 佢又係唔係好想收咁, 但係嚮成班人面前, 有o的無奈咁俾我玩, 但係我一講我可以好成功咁放落MY個袋度, 成班人即刻笑到丫~~
之後去搭車, 點知班長條百街呢, 嚮條橋度開大隻窗不特止, 仲要最尾打o左個乞嚏落呀姐度喎, 乜佢咁無衛生架......
夜晚, 睇o左套鋼練劇場版, 一般好睇咁囉

0 Comments:

發佈留言

<< Home