↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 3月 19, 2006

四日記

唉, 自從上星期三個Test之後, 就到而家都仲係灰緊囉, 唉, 真係有o的唔想打日記......
星期四, 返下晝, 個Lunch同呀輝佢去o左叫雞食, 用埋o的卷丫嘛, 點知佢無雞串, 用雞翼黎代替, 都係遲o的先食埋呢張卷, 返去只係要上兩堂Tutorial, 聽書咁囉, 俾Simon佢玩完仲唔聽咩, 之後就玩呀恆佢部NDS啦, 原來佢尋日已經爆o左一次軍曹, o的Game會有5個Level, 但係Lv4同5係幾難玩架...... 夜晚, 睇o左幾集軍曹......
星期五, 本來今日有得返工, 點知, 唉...... 又俾人Fake o左囉, 好無奈, 最後就同佢地一齊食Lunch, 玩下最尾軍曹o個關, 有點兒無聊...... 之後就只係上一堂癲佬tutorial, 仲無聊...... 再黎就係最後一堂Golf, 比賽, 最後都無輸到, 好彩, 但係我就...... 打得好差...... 算啦, 玩下之嘛~ 夜晚, 要溫書啦, 唉......
星期六, 要返工, 返到去, 都係無乜突別事發生, 但係原來呀峰佢話我地要Test o個個ENterprise佢上個Sem已經考o左, 下咁快...... 放工, 無錢打機...... 但係見到有個NClass喎, 佢挑人喎, 無理由唔落去架, 之後就預o左有人會再落黎啦, 不過我就唔係好爭氣, 加上個?就鬆, 最後只係得第二, 而且無時間, 唔係一定會再挑過~
星期日, 返晨咁早, 唉, 都係溫下書咁過囉, 個Lunch就有人請食飯, 好野~~ 但係點解我o個碟咁細架...... 唉...... 放工, 去o左玩十人斬, 玩o左三次Lv10都係過唔到, 玩翻之前S唔到o既Lv8就S翻到喎, 唉, 我要快o的S埋Lv10呀, 留翻去香港仔度試下架左?灣岸呀~ 四蚊局呀, 緊係玩廿八人斬低o的啦~

0 Comments:

發佈留言

<< Home