↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 3月 10, 2006

三日記

星期三, 返十點半, 上完Simon Sir堂, 去o左車仔飯度唔係食車仔飯, 而係去食突然有o的想食o既炒米粉同炒河粉, 本來仲想食碗仔翅架, 但係最後都係無食度...... 之後就係一連四個鐘o既eddie 堂...... 首先係聽到想訓o既lecture, 之後就係做到做唔到o既Lab, 好在唔知點解今堂無乜人搵呀Sir, 有得聽佢講多o的, 但係唔知點解佢之前對人地就無咁好咁o既......
今日成日都開o左機做Defragement, 但係返到去, 夜晚都係只係去到80%, 做o左成十幾個鐘...... 朝9:30晚11:30, 算, 聽日再整過......
星期四, 今日返十二點半, 都唔知係食飯好定係早餐好囉, 十一點半就食飯...... 同呀輝佢又係去維苑度食, 點知去到, 見到佢出面有煙喎~ 乜咁攪呀, 咁就去o左入面度食啦, 點知佢整冷氣喎, 會出煙, 咁又出翻去食喎, 俾佢吹漲~ 唔怪得佢之前咁大煙啦~ 之後仲頂癮, 話說呀輝佢食完野, 有個女侍應黎收野, 但係就十足十呀林海峰咁講, 我就係聽到佢講"請.要唔要?" 同 "多.哂~" 咁究竟係"請" 定係 "要唔要" 呢?
之後就癲佬Lab, 都係聽書咁囉, 唉, 遲o的都唔知點死好...... 之後就有兩個Tutorial, Boardband就無乜點聽書, Enterprise就都係唔識做咁囉...... 唉......
之後就去o左搵呀Rick佢諗住行上山, 點知...... 唉, 行到一半就死o左, 唉...... 真係無Q用, 我好想Train 翻Strong個身體呀......
夜晚, 部機終於都做好個Defragement啦, 但係...... 個harddisk都係無快到囉, 唉...... 睇黎佢都凶多吉少架啦...... 唉......
星期五, 今日係返八點半, 去到地鐵站, 呀輝佢竟然話我早到o左喎, =.=" 無野好講...... 返到去, 做MC個Lab, 一路Hai住咁做, 一個鐘就做完...... 仲有成個鐘玩囉...... 點知呀Sir佢派Tutorial唔派solution, 下禮拜就Test, 下點溫呀...... 死得啦......
之後Enterprise個Lab, 都係唔知做乜咁做囉...... 之後就去o左名吉屋度食飯, 因為下晝癲佬個Tutorial唔駛上囉, 但係有堂Golf要上喎所以就有成三個鐘Lunch, hai下hai下咁過o左, 但係我四點就過o左SBI做聽日個rehearsal, 做o的好無聊o既野咁囉...... 聽日就要8:30返到去, 唉......
夜晚, 呀老老師佢打黎, 以為我問聽日駛唔駛返, 唉, 原來佢認錯o左隔離班o個裕喎, 而且佢原來都係唔駛返o既~

0 Comments:

發佈留言

<< Home