↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 3月 11, 2006

有聊o既星期六

星期六, 今日晨咁早就起身, 著o左套問人借o既suit, 返學......
返到去, 頂, 又話八點半有個rehearsal, 點知Felix佢地遲o左成三個幾字先到...... 早知訓多陣啦......
之後就係應該係去接待o的Guest o既時間, 但係相信我個Donor都係無黎, 好呆咁企o左嚮度囉, 見到老老師同Monde, 老老師話搵Eddie喎, 但係我企o左嚮度咁耐都唔見佢囉, 連我o的屋企人黎o左都未見人, 最後老老師打電話先搵到佢, 落緊黎...... 見到師兄, 同佢吹o左好多野, 知道o左好多野, 影o左o的相咁囉......
跟住就係個ceremony開始, 等到上台o既時候啦~ 仲要上到兩次添呀~ 咁又點丫, 唗氣......
但係之後個茶點就好正, 簡直同之前學校全部o既茶點唔同呀, 勁多野食, o的點心仲見佢有refill o左兩次以上添, 睇直o的, 原來係新canteen黎架, 唔怪得啦, 但係究竟係新canteen o既關係丫定係今次o的茶點錢多o既關係呢?
師兄佢吹o左好多水, 知道o左原來City係好高竇, 佢唔like o既話呢就只係in得你幾分鐘, 但係對你有興趣o既話呢, 實會插死你架bor, 而且仲要係你高分都無用, 係唔派condition offer就唔派俾你, 等第二次in好過啦(不過第二次in就會係一o的唔夠分o既waiting list多), 而且credit transfer就一定過70先有囉, 69都無, 不過UST就唔同, o個個interview就係乜都唔駛帶, 只係帶個人去就得, 基本上你夠分就會派offer俾你, 不過個保證金就要成皮野...... City就只係4000, 那來咁多錢呢?!

0 Comments:

發佈留言

<< Home