↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 3月 12, 2006

今日, 要返工, 個CIC房開o左啦~~ 但係就無得坐入去囉...... 即係無得打機, 溫書, 上網...... 唉......
不過唔緊要, 我嚮出面都有得上網, 今日就搵到個用張正方形紙摺兩個心心o既網, 咁呢今日成日都係嚮呢個摺紙o既環境下開工~~
話咁快就放工, 去o左打機, Tune下架32, 發覺我個幾禮拜無打機啦, 一來無錢, 二來跟唔到機......
夜晚, 想溫書, MC Test呀, 死啦...... 但係最後...... 睇軍曹......
臨想訓之際, 有意無意之間上o左www3, 記翻起今日有成績睇喎, 一睇...... o的成績算不過不失咁囉, 但係DT丁唔到, 同班長一樣分=.=" 呀Ken佢話我NT2丁唔到, 但係丁到喎, 不過比起上一個Sem, 平均分低o左...... 要努力o的呀

0 Comments:

發佈留言

<< Home