↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 3月 20, 2006

返工: 好? 唔好?

今日要返工, 本來都唔係幾想返, 但係人地叫o左我成幾個禮拜我都無返, 幫佢返翻次囉~ 點知......
返到去, UST打電話黎話星期六去in喎, 問題就黎啦, 星期六我係返SB, SB係勁難搵人頂架...... 問o左幾個人都唔得, 但係有人同我講話有得"唉"下佢, 講下數咁, 最後我就冒住俾人扣bonus o既危險打俾公司, 最後成功o左, 開心耶~ 不過返少日工, 都係少o左o的錢......
今日成日都好悠閒, 但係最衰無得溫書, 返到黎都已經成八點, 食個飯, 沖個涼, 已經九點, 唉, 未溫好書呀......

0 Comments:

發佈留言

<< Home