↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 3月 29, 2006

四日記

星期日, 都唔知點解, 成個上晝勁多野做, o的人又要scan野, 頂佢, 條友Scan佢個女o的測驗卷, 四份, scan完1MB一份佢都話大, 轉o左做pdf架啦喎, 全部都係圖黎架, 1MB有成7頁都話大, 你仲想點呀, 又無人幫我手, 佢地無人坐裡面, 攪到我要飛條線入CIC房, 嚮?面又scan野, 又聽電話, 又要成日行翻出黎幫人book機, 頂......
終於都等到另一個人返黎啦~~ 無咁慘啦......
下晝仲有時間打下日記添~~ 爽~~~~
星期一, 要返工...... 有o的唔想返, 但係o岩o岩先無俾人扣錢, 焗住要幫佢返...... 返CityHall, 返到去, 本來係六樓, 勁無野做o既一層, 點知...... 佢地以為我係新黎, 要留翻嚮三樓上書...... 不過有個新黎o既LAT幫手喎, 慢慢做, 做到最後, 我地兩個嚮間sort書房度又傾電話, 又訓覺, (當然有人黎就會扮哂sort書咁~~)有o的唔駛做咁~~ 問返佢地有無break, 有個人話原來我地SB唔係政府請, 所以就要用到盡, 無break, 加上我仲要係食12:00, 唉...... 慘無人道呀...... 好彩無乜野做, 有得蛇下, 釣下魚咁~~
放工, 去o左打機, 終於都俾我S到十人斬啦~~ 有得玩廿八人斬啦~~ 廿八人斬真係唔係好難囉, 我用720HP都唔係難, 第一次就玩到廿七人先死, 我相信如果我唔係臨o個隻彎同幅牆say o左個hi, 我相信都應該會過到囉...... 不過終於都過到十人斬, 開心~~
聽翻呀輝佢講, 今次份DT Supp係同份main卷一o的都唔一樣囉, 肥洋佢又唔知點好囉...... 佢自己都唔睇好......
星期二, 今日呀輝佢唔返, 得我自己一個返, 返學前就去o左打翻局廿八人斬先~~ 點知...... 嚮銀座o個度見到右邊有架貨車嚮度, 想轉翻去左邊, 點知轉唔切, 做o左柱男...... 只係過到廿三人...... 算, 返學~~ Billy佢搵我, 話今年又有Cisco玩喎~~ 問我玩唔玩, 而且今年玩法唔同, 唔會好似上年咁易, 我玩係想玩架, 但係...... 呢排有好多野做, 又要溫書, 唔想咁操勞, 真係無人先搵我啦, 開開心心過埋呢個Sem算啦, 唔好攪咁多野lu~~
夜晚, 要去開呢個"灣仔區消防安全大使管理委員會", 開o左成二個鐘, 但係簡單黎講都無乜野講過, 只係知道要幫佢地整個網頁, 又要諗翻o的活動出黎咁囉~~ (咁少野都可以開成兩個鐘, 有無攪錯......)
星期三, 今日都係得自己一個, 上堂, 無乜點聽過書...... 掛住打機...... 咁點算呢?? 遲早咁實死架bor......
放學, 去o左NTT度聽野, 我邪~~ 都聽過o既, 不過得意o既係個Demo, 用M2M-x黎做, 仲有隻行IPv6 o既熊仔呀, 識郁架~~ 有得意耶~~
放學, 去o左打機, 都係十人斬, 玩C1 in, Lv7 S到, 但係Lv8 就只係得A...... 點解會咁架...... 算, 玩多次新環右廿八人斬(我只係爆得一條咋嘛, 有時間/金錢先再爆埋另外o個o的~), 有一次撞o左埋架Van仔度喎, 但係竟然S到囉...... 果然廿八人斬係易過十人斬, 我玩第三次就S到......

1 Comments:

Blogger AirFai said...

好明顯係Billy想拍住你羅返個獎啦,唔係好似上年咁乜都冇,不過呢條友係識呀,咁又點?品差就死啦,一陣做唔到又發爛渣

1:01 下午  

發佈留言

<< Home