↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 3月 23, 2006

唔見錢呀...... 唉......

星期三, 上晝Simon Sir佢話尋日真係唔記得o左要上我地堂Tutorial, 乜佢咁架......
之後嚮Canteen度食十蚊飯, 再黎就上Broadband, 但係嚮出面踢o左半個鐘毽先入去聽書......
之後就再多個boardband Lab, 唉, 四個鐘......
尋日叫人幫我買飯, 未找錢, 我銀包裡面一個五蚊都無, 但係呀姐佢都係無囉, 問題係我o的錢去o左邊呢??
唉, 唔見錢囉, 唔開心...... 唔係洗錢o既問題, 係o的錢唔見o左囉......
星期四, 上晝返o左去做野, 實際係無做過野, 只係掛住玩NDS......
食完飯之後就係上堂上堂上堂, 去到搭小巴o個時, 數錯人數, 墨丸佢上唔到車, 但係下一架車好快就到, 諗住打俾佢同佢Say個Bye, 但係就見住佢上車, 無聽到電話...... 之後知道佢SMS呀恆, 問佢做乜"屎"(←佢話俾我知佢係咁打), 點知俾呀恆叫佢收皮, 攪到佢好似有o的唔開心咁囉, 大家都係玩下o者, 唔好咁啦~~
去打機, 唉...... 見到個中學師弟, (煲住煙架喎~), 佢好勁呀, 讀IVE有丁呀~ 不過係FD......
十人斬都係差Lv 10, 唉.....

0 Comments:

發佈留言

<< Home