↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 3月 24, 2006

終於都過到十人斬~~ 不過......

今日返晨咁早...... 8:30 Simon Sir堂, 不過係返到去先食早餐喎~~
原來以為可以早十分鐘返到去, 食個早餐, 唔好遲好多~~ 點知去到葵芳係8:10, 時間ok丫, 上校巴, 見到呀恆班長, 但係架車係去到8:20先開車囉, 我頂...... 有無攪錯, 返到去, 好準時, 不過就去o左食早餐......
嘩~~ o的中式早餐抵呀, $11.5有粥有好大碟o既炒麵, 抵~~
之後上Sirmon Sir Lab, 再黎就KT Tsang Lab, 點知原來佢個Lab係唔易架囉......
班長佢部電話粒的唔見o左, 但係搵得翻, 呀恆佢幫佢黐翻, 點知攪錯o左, 唔要得, 呀恆佢諗住去幫佢整翻, 但係呀班長佢又話唔駛, 不過塊面又勁黑咁囉......
食飯, Canteen勁多人, 有時間, 唔食住, 幫呀輝佢個Java Reassignment~~
之後就食飯, 再黎就係癲佬Tutorial, 交Assignment, 原來個個人都要講架囉......
再黎就係補翻之前Simon Sir唔記得上o個堂Tutorial~
放學, 去o左打埋個十人斬, 終於都過到啦~~ 最後五秒過到, 不過就只係得A囉, 未有S, 玩唔到廿八人斬...... 一o的開心咁囉......
聽日就要去in UST, 諗唔掂個自我介紹, 點好呢??
之後聽呀偉佢講翻, 班長係想呀恆佢個心過得唔好, 下...... 點解班長好似咁衰咁架...... 唔怪人就唔好怪人啦, 又要人地個心過得唔安樂......

0 Comments:

發佈留言

<< Home