↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 3月 25, 2006

UST interview

今日晨咁早就起o左身, 要十點半去in UST呀~~ 準時九點出門口, 本來出門口都無雨, 點知...... 去到坑口o個時有o的毛毛雨~~
等車都唔係等o左好耐之嘛, 早o左成九個字到, 九點九就到o左, 慢慢行入去, 一出電梯, 見到有一班人嚮度, 心諗, 下, 乜咁多人o既...... 唔係下話...... 望入o的, 隔離班已經有人嚮度, 高達都嚮度喎~~ 高達佢係in 11:00都咁早到o既...... 之後嚮遲o左兩個字o既情況之下第一批入去in o既人就出黎, 問翻佢地, 原來只係一個好簡單o既Introduction and Q&A Session, 唔係你自己introduction, 而係佢地o既introduction, 果然係好簡單, 到我入去o既時候, 都係佢地介紹個課程, 而你就問下野咁, 不過個professor答我個問題o既時候就係答o左等於無答囉...... 最後佢就話佢一定會俾offer 你within 2 weeks, 但係佢就心急, 想而家知, ok咁囉, 答你100%~~
之後就同魚旦佢一齊搭車, 去o左鑽石山, 打法拉利呀~~ 不過貴不特止, 仲好難控制...... 呢o的野, 試下就算啦, 煲? 你都傻o既, 錢多咩~~
夜晚, 想做FYP, 但係個Java唔聽駛, 裝極都裝唔到, 唉...... 攪o左好耐, 部機點解好似有o的問題咁o既......
公司打電話黎, 除o左叫我星期一返工之外, 仲問我係唔係有另一份part time, 俾佢知道o左添...... 不過應該會無乜野掛......

0 Comments:

發佈留言

<< Home