↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 4月 01, 2006

灣岸左?車~~

今日又要返工...... 返到去, o的同事同我講話今日o的機勁慢, 一用之下, 唔係下化...... 慢到丫...... 想屎, 還一本晝要成個字囉...... 無野好講...... 慘屎......
放工, 去o左打機, 香港仔灣岸, 左?車, 點到要試下~~ 不過成四蚊局...... 好貴...... 咁貴就緊係玩廿八人斬架啦, 一玩之下...... 果然係玩唔貴左?車, 仲要係Ver. A, o的手眼腳唔協調, 成日上落錯波囉...... 有時仲要係入錯o左空波...... 玩到咁上下, 有人挑入黎, 由於我手眼腳唔協調o既關係, 最後係輸好多...... 呀輝佢本來都諗住挑入黎, 但係唔知點解佢部機入唔到錢囉...... 有無攪錯...... 仲要部機係好得意, 個坐位較前後個制係左右, 唔係上下咁整囉, 有趣~~ 不過呢o的野, 試過就算, 邊有咁多錢打丫~~
夜晚, 要溫書, 但係最後都係無心機溫, 唉...... 聽日仲要返工, 都唔知點算......

0 Comments:

發佈留言

<< Home