↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 5月 13, 2006

第二屆港澳青少年網絡技能比賽2006

今日要去比賽, 但係起身o個時個頭就wing wing地, 唉, 今日都走黎病......
嚮屋企食o左碗粥, 咬o左塊包, 搭車, 行去隧道口度搭, 點知原來o個度係無69van仔架bor, 唔係下, 最後就好無奈咁搭去香港仔轉車, 又等o左好耐先有van 仔, 成搭十先去到囉, 頂...... 但係落車o個時見到Ken Sir佢喎, 不過大家都係唔識路囉, 成個maze咁, 要打電話俾billy先識囉......
去到, 今年有件衫著喎, 黑色, 好過上年o個件, 可以著得出街, 掂~~
hai o左陣, 入去間房度開始, 但係因為係time o既關係, 我地就磨到成九點十先開始, 又慢慢做, check o左好多次, 哈哈~~ 出到黎, 見到呀勇呀謙佢地, 佢地咁快o既, 但係就聽講已經俾人扣o左兩分, 而呀MC佢就睇住佢check, 下, 乜可以架咩, 仲唔入翻去咩, 睇住佢check, 全部ok, 掂~~ 之後就差最後條ACL, 唔知佢點俾分, 最後個first round成績就係, 三隊係HKU Space, 兩隊係我地IVE, 當然有一隊係我啦~~
最後, 我地就好肚餓咁等final round開始, 我地好似係第三名咁入去final round~
到最後final round, 好嬲咁樣俾佢條線玩囉, 又話唔會係o的線o既問題囉, 我仆佢...... 攪到我火都黎埋, 最後, 名次, 唉......
我發現有兩個講法, 一個係好好聽o既講法, 另一個係好實際o既講法, 第一個呢就係個名次同上年一樣呀~~ 而第二個就係, 我只係得第三......
之後食野, 問翻呀ken, 原來我地輸係輸o左個command, 而唔係一條線, 有o的抵輸咁囉, 不過o個個command係呀billy佢搵出黎(我姓懶, 懶佢~~) 算啦, 唔開心就實有o的架啦~~ 話哂無第一喎, 但係原來space班人, 佢地係讀CCNP架, 唔怪得啦, 無野講~ 話時話, o的野食唔錯~~
之後就同呀ken佢一齊搭車走, 講開, 原來佢都係無讀過AL, 只係去o左canada度讀架喎~~ 成卅歲先出黎教書, 之前係做engineer, 但係就辛苦囉, 原來係咁, 而呀ddie sir佢就係做o左好耐o既出面公司, 又做到好高先有得做SL, 唔怪得佢對出面o的行情咁熟啦~~
返到去, 去打o左兩局廿八人斬先返屋企, 個頭依然係wing wing地, 唉......
夜晚, 無心機溫書, 最後都係打機......

1 Comments:

Blogger AirFai said...

妖......屈機既.....讀CCNP

8:05 下午  

發佈留言

<< Home