↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 7月 08, 2006

週記

家陣發覺我唔係好想打日記, 次次都係返工o既時候打週記多......
星期日, 咁耐...... 已經唔係好記得發生過o的咩事lu...... 只係記得放工o既時候, 有種好失落o既感覺...... 去o左打機, 又經過太源街, 買o左隻爆炸頭軍曹$38. 當係送俾人咁就買o左, 橫掂都係我幫佢砌架啦~~
星期一同二, 想出街, 但係就最後都係無出到...... 嚮屋企度Hai...... 打機, 睇軍曹......
星期三, 去o左科學館同埋歷史博物館, 發覺都係無乜好睇, 係科學館o個度多o左o的視覺o既畫咁囉~~ 都幾有趣~~
星期四, 下晝, 同表弟去o左打機, 簡單黎講, 都係Hai下咁過......
星期五, 只係出街買o左o的野, 但係其實都係無做過野~~ 下晝, 家姐佢話佢病o左, 打俾佢把聲都轉o左, 勁沙, 咁攪法, 佢星期一仲點去海洋公園呀......快o的好翻啦~~
星期六, 今日好衰咁唔返SB, 去o左返石塘咀CT, 但係原來唔係搵多好多...... 只係多卅蚊...... 不過就無乜野做, 爽~~ 放工, 去o左打OutRun, 同個呀伯挑機, 佢係咁夾我, 咁第一個CP咪俾你過囉, 但係之後我迫佢行右路, 最後佢就炒到呢~~ 笑~~ 之後又有個後生仔想挑機, 今次我唔同佢玩啦, 想玩HA, 玩到咁上下, 唔對路, 都係玩唔掂右路, 最後就只係得千八心...... 太少啦......
夜晚, 訓得唔係太好, 唔知做乜事, 唉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home