↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 6月 24, 2006

週記~~

星期日, 返工, 都唔係好多野做, 今日係同呀輝佢一齊, 緊係可以爽下啦~~ 下晝, 得閒就閃下出去同家姐巴巴拉佢地吹下水, 爽~~ 唔係太多人咁~~ 放工, 又去o左食野, 今次呀?哥佢都有黎喎~~
星期一, 今日頂人, 返工返下晝, 三點至七點, 得四個鐘, 呢個月已經請o左唔少假架啦, 仲要返得咁少, 唔係下嘛...... 灰...... 返到, 諗住今日有得剩係上下網, Hai下咁過啦, 點知...... 二老闆佢叫我幫佢將份file o既hardcopy轉做softcopy囉, 唉...... 又要對野, 又要睇清楚, 唔易...... 但係好彩唔係好多o者...... 之後仲有時間睇下NDS點改機, 原來唔係好難o者, 但係就好似要一張叫passme o既引導卡, 而且仲原來要拆電黎short o左佢一個point 架喎, 唔係難, 但係煩o者...... 呢o的野, 識就算lu~~
本來今日以為會準時放工啦, 點知...... YT Ng←呢條百佳, 趕都唔肯走囉, 正百佳黎架囉......
星期二, 今日下晝去換身份證, 約o左呀輝, 點知一行到去就見到佢, 電話都唔駛打(佢話唔識去, 咪去消防局度等囉) book就book兩點三, 但係我地兩點一就去到, 填form, 影相, 打指模, 勁快, 走o既時候, 睇鐘, 兩點三, @.@ 咁快o既, 總時間係少過十分鐘, 快......
之後就好無聊咁同呀輝進行一個行路去太古o既創舉, 路經呀姐屋企, 佢就死都唔肯落黎...... 水都無杯飲, 人地跑馬拉松都有杯水啦, 攪到我最後要去M記度拎水飲...... 唉...... 最後我地係用o左大約個半鐘o既時間去完成呢個創舉~~ 去o左吉之島度睇下有無軍曹賣, 點知...... 得o的公仔囉, 唉...... 都無模型o既...... 剩係買o左支餅返屋企~~
星期三, 朝早起身(其實都唔算係早, 成十點半先起身), 上網見到有OutRun2006 Coast to Coast, 仲要係今日新鮮o既添, 仲唔即刻dl咩, 過o左一個上晝, B完, 即裝, 即完, 爽呀~~ 終於都俾我等到啦~~ 但係就好甩囉, 唔易玩...... 之後成日都係煲Game~~
星期四, 本來諗住玩outrun, 點知去到第三個class, 勁難玩到AAA囉...... 最後都係上網...... 點知俾我見到youtube有勁多 多啦A夢喎, 爽~~ http://www.youtube.com/view_play_list?p=75B6F736BA653A7C 截至六月廿四號為止, 個playlist已經有九十二套, 而我都已經download哂落黎~~ 我又搵o左o的flv player , 但係好多都唔o岩心水囉, 一係就係太細, 一係就係太大, 再唔係就係無聲音制, 最後嬲, 自己寫翻個, 攪o左成晚, 原來個FileReference係無得show個full path出黎, 頂...... 而家諗緊用個Javascript黎整個full path落去......
星期五, 去呀偉佢屋企, 順度返學校去還埋個hard disk, 點知cm唔嚮度, 最後落o左去A204還俾呀Rick, 佢地就上緊IPv6 o既course, 佢地話下晝會裝機喎~~ 之後我見仲有時間, 咁就由學校行落去青衣城, 原來青衣都唔係好大o者, 總共只係用o左十五分鐘就行到落去啦喎, 但係就行到成身汗...... 之後就去o左呀偉度, 本來諗住食埋野先, 但係發覺未肚餓, 最後都係就咁上o左去~~ 上到去, 打機, 打牌, 食杯麵, 食蛋糕, 飲野, 吹水, 最後我就無聊咁幫佢config o左隻linksys router~~
夜晚, 打機, 同呀恆佢玩MTA~~
星期六, 返工, 放工o既時候同家姐佢去o左買NDS Game~~ 夜晚, 都係打機同寫下個flv player, 都仲係解決唔到個file full path o既問題...... 唉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home