↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 7月 01, 2006

又一個週記......

星期日, 今日要返工, 多o左o的暑期工黎幫手, 無咁忙~~ 人多好辦事丫嘛~~
放工, 唔知點解突然會有一種空虛感出黎, 唉...... 去打機, 無論係2p定係4p我都包尾囉, 唉......
星期一, 成日都剩係嚮度打機同埋睇軍曹~~ 夜晚就去o左消防局度開會, 遲o的七月廿幾號會去欣澳同流浮山度食海鮮, 但係就係星期日黎架囉, 都唔知點好...... 唉...... 唔通又要請假, 雖然話個旅行唔駛錢o者, 唉......
星期二, 三四同五都無野做, 係咁打機同睇軍曹, 無聊至極, 唉......
但係星期四晚, 突然間有個電話打黎, 呀偉同Raymond喎, 佢地話出o左補考List喎, 米高返o左去睇, 等到十二點半佢返到屋企, up 上forum, 即刻睇, 最勁係ENS囉, 10個fail, broadband都唔係差好遠, 9個, 但係mobile就真係強只係得四個, 癲佬佢真係...... 無野好講......
星期五, raymond佢返學校, 朝頭早呀姚佢話原來係出o左個Credit list, 即刻打俾Raymond佢, 叫佢影埋啦, 呢個等緊o既心情, 係仲慘過尋晚等補考List o既心情, 又無野做, 又係睇住軍曹黎等, 唉...... 個心唔止係十五十六, 而且仲係十八十九二十都黎埋囉, 唉...... 最後, 佢一up個list上去, 一睇, 唉...... 個心情係...... 都唔知係開心定係唔開心囉, 有credit, 入到U, 但係就無Distinction囉, 總共十六個人Credit, 但係就無人Distinction, 唉......
星期六, 同屋企人入大埔, 原來o個度o的茶餐廳係平~~ $25, 凍飲唔駛加錢, 而且仲有甜品, 抵~~
夜晚, 都係掛住睇軍曹, 又睇埋英格蘭對葡萄牙, 點知最後係加時, 十二碼囉, 唉...... 都唔知係英格蘭個龍差丫, 定係葡萄牙個龍勁囉, 不過就一定唔係葡萄牙o的人射得勁囉~~ 點半先訓......

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

你無丁都咁樣 我地lee d又講咩好呢

英格蘭不嬲都係咁 射12碼好屎
英格蘭個d龍門又不嬲都唔識救12碼
所以我睇到加時都預左佢會出局架啦

11:55 上午  

發佈留言

<< Home