↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 7月 23, 2006

灣仔區消防安全大使管理委員會暑期同樂日

星期日, 今日請o左假, 去做義工, 下...... 請假去做義工, 係...... 被迫請假去做義工, 帶人去一個我有份攪o既旅行, 架車一到, o的人就係咁衝上車囉, 本來係話留兩行位, 但係就一開始就俾人坐o左囉, 之後落車去影相, 諗住之後就彈上車叫人坐後o的啦, 點知就俾人個侍老賣老o既老野話我地唔早講, 又話自己裝o左個心臟起搏器, 小, 你唔講我鬼知咩, 正一八婆...... 先去竹篙灣消防局, 一個有米奇老味o既消防局囉, 我地團人走之後就又有一團人喎, 呢個仲唔係變旅遊景點...... 之後就行o左過去迪欣湖, 勁曬囉, 但係最後同另一個委員行o左個圈, 太約行o左四個字度, 原來對岸係有個瀑布架喎~~ 個湖中間除o左有支水柱射下射下之外, 原來仲有個綠洲架喎~~ 得意~~ 行完, 但係就...... 發覺廁所都唔多個囉...... 總共只係得兩個囉, 咁大個公園, 得兩個廁所喎...... 唔怪一開幕就俾人鬧啦...... 之後行翻返去消防局度坐車去流浮山, 去得流浮山就緊係食海鮮架啦~~ 嘩正呀, 又有龍蝦又有鮑魚, 仲有酥炸生蠔, 正~~ 最過癮o既係最尾係有龍眼做生果囉~~ 食到成班人都飽哂~~ 之後就行o左去個叫做流浮山瞭望台o既地方, 但係就...... 一o的都唔似瞭望台囉, 不過就見到大陸個世界之窗o個個巴黎鐵塔喎, 但係o的空氣質素實在太差啦, 望過去都唔清楚囉...... 最後o既行程就係去o左恆香製餅廠, 入去就要人帶口罩, 但係o的人嚮裡面做野就唔係帶架啦, 都無遮到個鼻o既...... 又無帶手套囉...... 食你唔死掛...... 就黎中秋, 佢地唔係掛住整老婆餅, 而係月餅, 本來諗住有得見到係o個個古老有舊野咁樣扑下扑下咁整, 但係原來係用機器架囉, 仲要係中國製o既機...... 不過呢, 之後就有得試食, 一個細細o既新鮮老婆餅, 又有月餅喎, o的老婆餅就唔錯, 但係o的月餅就...... 一般咁囉~~ 不過最好o既係食完有杯茶俾你飲添喎, 真係照顧周到, 呢樣做得唔錯~~ 最後坐車走lu~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home