↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 7月 20, 2006

書展

今日去做義工~~
但係就晨早起身, 九點半去到社聯, 等人派證, 之後就九點十一先到, 一去到Lisa就打黎, 開我點樣Print野喎, 原來o的CT俾人調o左過去赤柱喎@.@" 乜咁架......
開頭都無乜人, 但係就越黎越多人, 不過就只係旺丁唔旺財囉...... 問翻原來要成幾皮野先可以租到個咁o既3x3m o既攤位仔囉, 咁咪要成六千蚊以上剩賺先至可以圍皮...... 做主辦o個個真係賺到笑...... 呃錢o既...... 個Lunch就去o左食平野, 十三蚊個燒味雙拼, 仲有湯, 但係就要野餐囉...... 做工作人員就好爽, 可以左穿右插, 你阻我唔到, 爽~~ 收工o既時候, 緊係自己行下先架啦~~
行到咁上下, 見到有一大堆人喎, 原來係側田, 佢...... 一般咁囉...... 但係就因為人太迫, 有個呀叔佢鬧鳩o的係咁迫o既人囉, 有人即刻話"呢個仲唔係會展呀叔" =.="
今年都無乜特別野睇, 同舊年差唔多咁囉~~ 買o左盒500塊軍曹puzzle, $10咋喎, 仲有$20個咕o臣, 但係就只係得tamama, kururu同giroro, 無keroro囉, 最後就無買到......
夜晚, 緊係砌o左合puzzle啦~~ 九點半度開始砌, 砌到成二點先攪掂囉...... 太慢啦...... 成四個半鐘, 唉...... 眼訓, 訓..........zzZZZ

0 Comments:

發佈留言

<< Home