↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 7月 16, 2006

星期日

星期日, 今日要返工, 家姐佢都仲係病緊, 都仲係咳, 咁幾時先可以去海洋公園呢? 唉...... 上網見到有隻軍曹紙模型, 仲唔即刻print出黎咩, 家姐佢見到, 佢剩係鐘意軍曹, 加上佢第一個鐘入o左黎AV, 咁就掛住整呢隻軍曹啦喎~~ 之後又print o左兩隻彩色o既出黎, 咁佢今日之內就總共整o左三隻出黎~~ kawaii o既呢~~ 平時佢都係同我一齊食一點架嘛, 而且佢今日要食藥食兩點, 咁就應該食一點啦, 點知呢, 呀PL佢約哂成班SSH食飯, 無人調到囉, 家姐話PL佢好"痴"班SSH囉, 有無攪錯呢......
今日又係老胡返囉, 佢又晨咁早無野搵野黎叫我做囉, 成日都係咁囉, 正八婆...... 臨食飯之際, 之前有個人入去用機, 佢又無講話係用兩個鐘喎, 叫佢走又嚮度話用兩個鐘囉, 但係今日呀峰佢又唔知做乜咁燥囉, 條友又勁大聲, 得個惡字, 挑...... 我個Lunch咁就無o左兩個字, 之後又要早四個字去頂家姐佢, 等佢食飯同食藥, 唉...... 食完飯, 好成功咁拎o左巴巴拉佢張身份證去scan, 而我就又print o左張A4 Size o既出黎, 之後就又嚮佢個身份證號碼打格仔同個出身年份打格仔喎~~ 咁樣總共就Print o左3張出黎啦喎~~ 哈哈~~ o的SSH見到都笑~~ 今日收工出奇地順利喎, 未夠鐘就已經攪掂, 又去o左食野, 唉, 又俾人講囉, 唉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home