↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 7月 22, 2006

兩日記

星期五, 尋日收到Billy電話, 原來佢地都未有搵HKU Space o個個人問拎翻上次第二屆港澳青少年網路技能比賽o的Cert 同 prizes, 咁我今日打俾佢啦, 一問之下, 原來...... 頂...... o個五百蚊原來只係百老匯o既現金卷囉, 頂...... 點解今年唔單止少o左錢, 仲要係俾現金卷囉, Cheap...... 唉, 仲攪到我請假去囉, 唉......
下晝, 收到UST封信, 但係...... 唉...... 又要交成皮幾野囉, 唉...... 都唔知點樣嘔o的錢出黎囉, 唉...... 之後上翻UST個網, 佢已經有我個Account, 仲Activate 埋, 有個個人homepage架, 但係support php o個度要將佢變做好似cgi program咁run囉, 試整個blog上去, 都唔係好work, 要改code, 遲o的先改, 咁多file, 點改得哂呀......
星期六, 如常返工, 但係就...... 今日熱到呢, 著住件背心個背脊係出汗架囉, 我已經著短褲同一件薄o既Tee架啦喎=.="
放工, 同屋企人去o左食M, 原來而家食開心樂園餐係有冒險樂園o既金幣送喎, 咁都有o既?!

0 Comments:

發佈留言

<< Home