↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 7月 25, 2006

兩日記

星期一, 上晝, 收到HKU Space個呀Sir電話, 話今日佢會去金鐘, 咁就到時去拎o的Cert同Prizes, 睇佢地都應該係Cisco Council開會, 因為見到上次比賽o的呀Sir, 同埋Ken Sir, 拎Cert o既時候, 佢比漏我囉, 差佢地兩個張participation o既Cert囉, 咁就即係整定我要去多次, 唉...... 拎完, 緊係行下先啦, 原來太古廣場間M記無o左囉, 連pizza-hut都無埋囉, @.@"
行行下, 而家先發現原來唔係向入黎行架囉, 只係沿住條馬路黎行架喎, 出口係UA隔離喎, 下, 真係唔覺喎, 唔通係視覺問題?! 之後就行返屋企, 路經一間機舖, 見到佢搬緊部灣岸機喎, 係個頭無o左個後尾枕喎, 都係電視一部咁o既樣o者~~ 之後就路經合和, 上o左去個觀光電梯, 望過去對面海, 一片模糊, 之後就返屋企~~
星期二, 做o既野同尋日差唔多, 都係去拎埋o的張Cert, 之後就行返屋企, 今日呀媽生日, 好簡單咁買o左個壽包, 之後就返屋企~~ 尋日睇完軍曹, 之後就cap圖, 用flash整o左把軍曹風扇出黎, 有o的無聊咁囉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home