↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 1月 06, 2005

Day Off的一日

今日終於都有一日係Day Off 啦, 但係......好早就有人打俾我叫我星期六返工, 佢一打俾我就知我係未起身, 講o左一句『你未起身呀??』我心諗, 我得一日Off都俾你嘈醒, 平時又唔見你咁早打俾我~~ 之後又俾呀恆打黎問駛唔駛上Key Skill, 又同佢吹o左一陣, 唉~~ 之後見都醒哂啦, 唯有起身......
上個畫板度一睇, 唔係下~~ 個Database死o左, 我o的Data全部唔同哂, 又Login唔到, 唔係下化~~ 唔想整, 因為呢個Server其實真係唔係好好, 好多死Link, 想自己整翻個, 搵到個PHP普通留言板, 唔係用MySql, 掂~~ 即刻整上去ictlab o個度~~ set o左一大倫, 都係覺得唔係好好, 唯有放棄, 遲o的先再繼續~~
食完飯想溫書, 但係最後都係Underground...... 成個下晝都係Underground......Shit~~
夜晚打俾佢, 諗住睇下佢點, 好彩, 聽到識得笑就得啦, 無哂野, 個心即刻舒服翻哂~~ 之後打俾呀琪姐, 諗住星期六幫佢搵埋自己o的蘇州屎, 但係佢唔得, 不過就同佢吹o左好耐, 知道o左佢好多野, 吹到成點半先訓呀, 唉~~ 想溫書又溫唔到啦, 聽日仲要係返八點半, what the bull shit~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home