↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 12月 31, 2004

除夕

今日係除夕, 但係我都係自閉緊, 夜晚去o左班長個ftp度download o左部Martix o既結局黎睇, 正如其他人講一樣, 係唔好睇o既~~ 之後我又download o左隻underground2黎玩, 嘩~~ 一個字『正』
所以我係玩住黎過年~~ 本來諗住一到十二點就係咁send SMS, 但係點知SMS都會有send唔到, 仲要係咁多個人都係send 唔到, 差唔多去到十二點半先可以全部人都send 哂~~ 唉, 一年o既第一日同做o既第一件事就咁, 今年都唔知會點......
本來我亦都諗住打俾佢, 同佢講聲新年快樂, 但係最後我都係無打到, 因為我知道佢一定係同佢條仔一齊, 而我亦知道而家佢係好開心, 我亦唔會阻住佢, 正如呢度講, 愛唔係佔有, 而係希望佢過得幸福快樂, 希望佢跟真正愛的人在一起~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home