↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 12月 29, 2004

白天好過癮, 黑夜好仆街~~

今日好過癮耶~~ 去o左佢個firend 屋企幫佢裝機, 之後去o左食元綠食壽司, o的軟殼蟹天婦羅唔錯喎~~ 但係佢個friend唔見o左張元綠咭喔~~ 好慘喔~~
不過之後佢同我講話聽日唔去喎, 唔係下~~ 玩咩, 叫你又話無問題, 而家又話唔去, 想點先~~
夜晚幫佢個friend整機, 頂~~ 個firewall頂住o左, 鏟又鏟唔到喎, 唔係下, 我都唔知點, 乜鬼野norton, 真係唔掂~~ 唉~~ 真係仆佢個街呀~~ 125

0 Comments:

發佈留言

<< Home