↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 12月 27, 2004

變面......

今日放o左工之後, 去o左表弟屋企, 當係探下o的呀姨咁啦, 但係呀媽佢係咁催我返屋企, 咁我咪又係用一o的官方答案, 返o架啦, 之後佢又打俾我, 問我走味呀, 我當時係走緊, 佢竟然係咁鬧我, 無奈囉~~ 本來同呀姨同姨丈吹到不知幾開心, 但係俾佢一個電話..................唉~~
返到屋企, 竟然可以若無其事咁喎, 有無攪錯呀, 仲可以係笑笑口咁對住我, 我都無野好講囉, 痴孖筋o架~~ 佢係唔係識得變面o架, 屌~~
約實o左班同學去BBQ啦, 十點筲箕灣等之嘛, 竟然有人話早囉, 喂大佬呀, 去玩早o的都唔得咩, 返學就話o者, 早o的都唔怕死啦, 早咪唔好去囉, 灰囉, 唔攪又有人話唔攪, 攪又話早, 你想點呀, 咁勁你攪丫, 屌~~120

0 Comments:

發佈留言

<< Home