↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 12月 20, 2004

又係由開心一變就變成一o的都唔開心......

勁開心呀, 佢今日送o左條有我個名o既電話繩俾我呀~~ 真係好開心呀~~ 多謝, 多謝哂~~ 好耐無試過由個心度開心但係個樣係無變o架啦~~ 真係好開心呀~~
今日, Lunch o個時成班人一齊過o左隔離Welcome買杯麵食, 平~~ 真係好平, 仲平過十蚊飯~~
但係之後個DCN就...... 真係乜都唔識做~~ 唔得, 要溫書啦, 唔係真係仆直o架~~
今朝笠到個cd-rom, 本來以為可以有翻個cd-rom俾部舊機用啦, 但係到o左夜晚, 呀恆同我講『你俾翻個cd-rom呀班長啦』我即刻...... 唔係下~~ 我頂...... 但係我o的game都未裝哂俾我表弟呀, 點俾翻個cd-rom佢呀, 部機真係好慢......
本來由好開心, 但係一轉個頭就成個人即刻沉哂...... 唉, 又唔開心中......84

0 Comments:

發佈留言

<< Home