↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 12月 13, 2004

懵懵下~~

今日晨咁早就要返學, 打俾佢又係o岩o岩起身, 唉~~
返到去又係懵下懵下咁做TP 個lap, 之係又係懵懵下咁上DCN......
lunch之後又攪極都攪唔掂個project, =.="凸
最後都係要靠Billy 佢地o個個, 真係唔該哂佢~~
上上下DCN佢條仔send o左個唔知係乜o既SMS 俾佢, 佢即刻沉哂, 我個心又即刻唔開心,點解佢條仔可以咁對佢o架, 相信又係嚮度單打啦, 我嚮屋企都受唔少, 知道係一o的都唔好受, 好彩之後佢都笑翻, 咁我都無咁擔心~~
呢排唔知點解佢提親佢條仔做老公仔o個時我都好似無乜感覺, 我覺得係因為我己經滿足同佢而家o既關係, 心滿意足lu~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home