↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 12月 07, 2004

又, 唉~~

今朝返學打俾佢, 嘩, 佢竟然話我做乜唔打俾佢叫起身呀, 我即刻O.o" O哂咀, 我想問下你響邊o者, 唔駛咁惡下......不過我都知佢係玩下o者, 你知醒至得o架, 我都想叫你起身呀, 你又話唔好......
上program 堂之前聽到佢講話會同佢條仔一齊返大陸, 我聽到之後唔知點解, 係唔知點解會感覺到有一陣醋味湧上心頭, 但係我已經知道我同佢係無乜可能, 唉~~
放學問佢聽日駛唔駛叫佢起身, 佢又話唔好打俾佢喎, 女人係唔係真係咁善變o架呢?? 唔通佢真係變變??
放工搭車o個時諗翻起今朝打電話俾佢, 佢話我地做乜唔叫佢起身呀, 我頓時感到一陣心酸, 諗翻起我地三個一齊返學, 有講有笑, 快樂o既日子係唔係真係過得特別快o架呢, 只係一個月就唔可以同佢一齊返學, 唉~~
鐘意一個人, 又唔可以同佢一齊原來真係咁慘, 唉~~ 點解我會咁o架, 唉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home