↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 11月 29, 2004

今日佢......

今日我響撘車o個時打俾佢, 佢仲係響屋企, 但係我完全係feel到佢係想避開我先至咁遲都唔出門口囉, 我真係有o的唔開心, 之後佢條你又係打俾佢, 唉~~ 我得o既機會己經係少之又少, 唉~~
知道o左阿祥同Xavier就咁就散o左, 我覺得都係好o既, 我唔係話唔同情佢地, 或者佢地係因了解而分開呢, 佢地又係好似無野咁, 都幾好丫~~
諗翻起尋晚, 佢同我講, 又話我唔記得以後唔好打俾佢, 我個心即刻一沉, 下~ 唔係下話, 我......我即刻又話佢話我係可以打翻俾佢o既, 之後佢話係喎, 我好無奈咁囉, 佢又話佢條仔都仲係咁好火, 我又唉~~
不過而家見到佢同佢講電話都唔係唔開心, 我就唔會有乜奢望lu~~
一個人盡o左力, 個結果係乜唔重要, 因為你己經盡o左力~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home