↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 11月 23, 2004

有無攪錯呀

今日上Java堂o個時我用佢部電話打o左句「我有o左, 你會唔會負責?」, 之後佢就好豪咁send o左俾佢條仔, 點知咁就仆直, 佢真係水洗都唔清, 不過唔知點解佢條仔話係佢send俾第二個時send錯俾佢, 仲係咁發哂瀾渣, cut佢線, 我頂, 最憎人cut線, 之後班長食o左隻死貓, 好對佢唔住, 平o的賣張MS Dou俾佢啦~~
講翻條仆街, 佢打俾班長, 係咁講粗口, 之後仲要又cut人線, 我仆, 你係人唔係呀, 鬧玩人仲要cut人線, 我聽日唔玩你我唔係人.

0 Comments:

發佈留言

<< Home