↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 11月 20, 2004

我o既第一個Blog

今日係星期六, 見到個e-mail介紹BLog, 即刻去搵個黎玩, 事關嚮舊年已經知道o左有BLog呢樣o野, 可以當係日記咁玩, 但係就一路都無玩過, 因為最主要o既原因係無時間, 之前自己都有個uhome o既日記, 想同人分享下我o既感受, cgi, 改o左好耐先至係我想要o既樣, 不過一個轉身, uhome 咁就執o左, 頂~ 乜Q都無哂......仲有係唔係好想人地知道我o的o野, 不過而家諗諗下又真係想搵翻個地方俾我寫下野, 最緊要就係俾我發洩下, 等我個心舒暢o的, 唔係咁落去真係遲早跳樓死~~ 唉~~係時候溫DCN lu, 有機會o既話今晚一定會再寫o野

0 Comments:

發佈留言

<< Home