↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 11月 22, 2004

今日做乜鬼野呀

今日份DCN已經唔係好掂, 只係勉勉強強可以合格咁, 事關唔記得o左好多野, Hamming code 又唔記得補零, 有一題12分佢又無寫, 我只係答o左一句......
我項, 仲要嚮canteen度食飯, 叫o左碟肉醬意粉, 已經叫o左佢多意o架啦, 見到佢同平時無乜分別, 咪叫佢再多o的意粉添啦, 我大食, 唔夠o架嘛, 我仆佢個街, 條契弟竟然話不如買多碟, 我屌佢老母, 你係唔係呀, 同我講o的咁o野, 乜叫做多飯多汁, 請早揚聲呀, 我得閒無野做o既話一定寫翻封complain letter 俾佢老頂, 睇你點仆街.
今日真係好嬲 -.-凸

0 Comments:

發佈留言

<< Home