↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 11月 20, 2004

我都唔知自己有無做錯~~

溫黎溫去都係無心機溫書, 唔知點解成日都諗起佢, 我唔知自己有無做錯, 我無乜奢望, 只係想關心下佢, 想佢開心o的, 但係唔知點解我o既關心會令佢唔開心, 我唔知自己有無做錯, 有無人可以幫下我, 有無人可以話俾我知我應該點做, 我唔貪心, 我真係好想只係回到一個月之前, 等佢開心o的, 唔會好似而家咁, 鐘意一個人係無錯, 我知道我只係想佢開心, 唔知點解我每次見到佢唔開心我就真係會嚮個心裡面唔開心, 無哂mood, 我一見到佢笑我就會由個心度笑出黎, 我真係好想同佢講有機會就應該爭取, 過o左就無, 因為你唔知幾時機會先會再黎, 如果有第二次, 你真係要好好咁把握, 我知道鐘意一個人係想佢開心, 唔一定要同佢一齊, 我真係想同佢條仔講, 你條契弟, 佢乜都話哂俾你知啦, 佢揀你唔揀我, 你都知佢係點對你啦, 唔好再咁撚樣對佢好唔好, 因為人係有人權, 你無理由, 亦無權對佢作出咁多限制, 你都唔知係唔係男人黎o架, 一o的都唔得大方

0 Comments:

發佈留言

<< Home