↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 11月 23, 2004

今日得一半半?!

今日好似掂一半唔掂一半咁, project work stop watch個space唔work, java 又砌好耐先攪得掂o個少少GUI, 唉~~ 做乜鬼野會咁o架~~Lunch有佢o的肉醬意粉食, 點知係唔夠醬, o的味有o的淡, 不過係佢整o既, 我feel到係掂, 不過只係o的汁有o的......(我只係唔識講咋, 無其他意思o架)不過有乜所謂丫, 都唔錯丫, 我一定唔會吐翻出黎咁囉, 佢整o的野食其實都ok o架~~ 開心 ^.^之後我地吹水吹到好大, 玩到買condom黎玩, 嘩!原來綠茶味好平o架咋, $19.5一打, durux係最貴, ~$20只係得3個=.="~~ 最衰要做Gym, 唔係一定會開黎玩, 唔得, 聽日一定要開黎玩下先~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home