↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 11月 26, 2004

我真係無野可以做到??

今日阿恆問我, 「你覺得你同JoJo仲有無機會?」, 我即刻唔知點答佢, 因為我覺我唔係無機, 不過我可以做o既都已經做o左, 其實而家就真係只係睇JoJo佢點, 我已經無乜點望, 只係想佢條仔對佢好o的就得o架啦, 但係今晚當我打俾佢叫佢記住幫呀Jacky還書, 話佢可以放落荃灣o個還書箱o個時, 佢就嘆氣話, 「唉~ 都無機會o架啦!」, 我就估佢又同佢條仔嘈, 我真係希望我無估中, 如果唔係佢都真係好慘, 我又會好心痛, 開心o的啦, 唉~~
每次我諗起班長同我講話JoJo因為之前已經揀佢唔揀我, 就算散o左都唔想同我一齊, 唔係好似對佢唔住咁, 我個心即刻好痛, 正所謂『良禽擇木而棲』, 唔可以因為之前唔揀o個棵樹就以後都唔揀, 唔通我真係無哂機會?? 灰, 唉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home