↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 12月 01, 2004

今日都唔知點......

今日又係天地堂, 只係上兩個鐘, 不過係晨早一個, 晏到晏晏一個, 頂~~ 中間五個鐘, 去o左唱K, 最抵死o既係最尾o個個鐘學o既o野我係識o既, 唉, 真係唔上好過上
今朝晨咁早佢打俾我, 我未起身, 我呀媽聽, 我一心以為佢係問候下我, 當個心想開心之際打返翻佢o個個, 點知原來係佢話唔返學, 我即刻...... 一個無病o既人搵一個有病o既人話唔返學, 我......
唉, 我知道我已經無機會lu, 可以o既話做到好朋友我就已經好開心o架啦......唉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home