↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 12月 10, 2004

開心, 不過之後又係咁

今日又唔知醒啦, 仆, 成八點七先起身, 真係好唔好意思咁囉, 要呀輝等o左成半個鐘, 唉~~ 不過又可以同佢一齊返學, 好開心呀 ^_^
但係Lunch之後同佢地一齊溫書, 睇到佢同佢條仔張相, 仲要係上Top 1, 唉~~ 個心即刻沉......無哂mood 溫書, 唉~~ 我, 我, 只可以希望佢對佢好o的啦, 唔係一瞬即逝咁少~~
之後個test, 我仆, 唉~~ 都係唔好講啦, 如果佢話俾我知佢出錯題目我一定小佢~~
嚮一個無奈之後我地去o左打機, 佢去還部計數機俾人, 之後又係俾o左佢條仔叫返屋企, O.o" 我個hand free 嚮佢度o架...... 之後佢嚮灣仔等我, 佢話俾我知佢同佢條仔o的o野, 仲話原來佢第一眼係咁睇佢條仔, 但係點解佢會揀佢o既呢, 愛呢樣o野真係好難講, 亦都係呢一世人都無辦法去猜透o既o野~~ 唉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home