↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 12月 08, 2004

今日我身邊發生o左一o的事

今日上完TP堂, 有兩個鐘lunch, 咁我地咪去球場踢波啦, 本來好地地, 我地都有o的優勢, 點知, 點知, 呀牛丸佢俾個死人坑渠蓋跣, 仲扭親隻腳, 要call白車, 唉~~第一次踢波就咁......
之後上完哂堂, 佢地未做哂DP, 咁我咪俾佢地睇下囉, 點知當呀輝抄緊o個時, 阿恆佢拿黎睇, 點知呀輝佢爆o左句"你抄哂咩", 阿恆即刻眼紅紅, 仲無面見人......點解會咁o架, 阿恆平時都好好地地o架, 點解會咁o架, 唉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home