↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 12月 17, 2004

我點解會咁o既呢??

今日我諗住聽日可以有餐唔係好好食, 但係可以好好玩o既party, 但係今晚公司又打俾我, 話counter 唔夠人, 係咁叫我返, 又話俾多o的人工我, 我唔知點解一知道佢肯俾多o的我之後我個心竟然係想去做, 唔通錢o既吸引力真係咁大?? 我明知聽日講o左話係去個party(雖則o的人係會一個都唔識), 我個心真係會想去返工搵錢o架bor, 點解我會咁o架, 雖則錢係可以做到好多o野, 但係我真係唔想做錢o既奴隸, 我唔可以為o左搵錢而唔理親情, 我發覺我已經同佢(呢個唔係之前o個個佢)有o的疏遠, 佢唔會講出口, 除非真係睇唔過眼, 唔係唔會話我, 我覺得我有o的對佢唔住, 但當我後悔o個時已經太遲, 唉~~ 71

0 Comments:

發佈留言

<< Home