↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 12月 14, 2004

開心, 之後又係諗到o的野~~

今日終於都攪掂o左個死癲佬o既project work, 不過只係有phase 1: Stop Watch 同 phase 2: Clock, 始終都係攪唔掂個phase 3, 我頂佢, 都係只係俾個B 我地, 我仆佢個街呀, 最慘係我地唔記得加呀豪個名落去呀, 佢係有做野o架, 好對佢唔住呀 >.<''', 仲有, 唔該哂Billy佢地~~
今日lunch 阿輝佢地叫中餐食, 我同呀恆無錢, 叫o左個十蚊飯, 同佢一齊三個人食, 唔係一大班人, 好開心呀~~
之後係最後一堂Gym, 有Gym咭喇, 有時間可以去hei下啦, 又係好開心呀~~

夜晚睇電視, 聽到句
"男人呢, 唔講可以係都唔明, 你一攤開黎講佢可以好開明"
我心諗, 佢條仔係咁佢就唔駛咁慘啦, 你攤開講o左佢都係唔明, 人心不足蛇吞象呀, 做人要知足o的好, 唔係就真係遲早聽仆啦, 不過呢o的野好難講o既, 我相前世今生o架, 唔係都唔會有一o的人成世都咁好彩而有o的人係成世都咁黑仔啦, 有因必有果, 善惡到頭終有報, 若然未報, 時晨未到, 不過如果佢係上世積落, 我就無野好講lu~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home