↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 12月 16, 2004

好開心~~

今日好開心呀~~
Lunch 同佢一齊去o左做速遞員外賣pizza, 每人都只係夾o左25蚊, 係食得飽o架, 仲換埋張九折咭添, 正呀, 出年成年都有九折呀~~
個 java test 又唔係好難, 有信心有credit o既~~ 滿分就無可能o架啦~~
之後放學同佢陪埋牛丸返屋企, 又可以加多o的同佢相處o既時間, 最開心o既係搭車o既時候佢好自然咁想拖我手手, 雖然佢都即刻縮手, 但係我開心o既唔係拖到佢隻手, 而係我可以俾到一種感覺俾佢, 我o既開心係由個心度笑出黎, 只要佢開心我就一樣咁開心o架啦~~
今日唯一美中不足o既係我唔記得去打針呀, 又俾阿媽話我無記性...... 69

0 Comments:

發佈留言

<< Home