↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 12月 15, 2004

死白痴, 阻Q住我訓 .\ /.凸

今日有個有線o既人黎響我屋企門鐘, 我o個陣時係訓緊, 話而家有個優惠, 又話送乜送物, 免費乜免費物咁, 我心諗, 我聽都聽過好多次啦, 唔裝就係唔裝, 你係咁promote都係無用o架啦, 咁我咪話『話得事o既人唔o係度』諗住打發佢走咁啦, 之後佢咪又好順口咁問幾時返啦, 我亦都好順口咁答佢話唔知幾時, 佢就竟然大我話『你唔知幾時?』我咪大翻佢話『係唔知幾時』個心其實係小緊佢, 你條契弟肯走未呀, 明知我係想你走o架啦, 我仲係好很眼訓呀~~ .\ /.凸 佢問我『咁你夠十八歲未呀?』我即刻feel到佢係想搵人簽約, 我咪答『夠又點丫』, 佢又問『你係讀緊書定係做緊野呀?』我小你呀, 問咁Q多問題, 阻很住我訓呀 ﹀.﹀凸凸 我咪答佢『讀緊書定係做緊野關你咩事呀(其實係想講o個屁字)』我個心己經小緊佢, 佢就話『唔同o架, 做緊野就有消費能力, 可以裝o架』咁我咪又係話我唔話得事囉 , 佢竟然話『十八歲都唔話得事?』我頂你呀, 肯走未呀你, 我小緊你o架, 攪到我火都黎埋, 我咪頂佢咁話『間屋唔係我o架嘛, 唔話得就唔話得o架啦』之後好順手咁就閂埋o左隻門, 仆你個街丫, 阻Q住我訓, 仲要攪到我精神翻
最後都係訓唔著, 去o左沖涼~~ 67

0 Comments:

發佈留言

<< Home